4 Ekim 2015 Pazar

Sergi Duyurusu: Karikatür Yarışması

Bugüne dek blogumda hep gittiğim etkinlikleri sonradan, hatta epey sonradan paylaştım. Ancak bu sefer durum farklı; size sergi başlamadan çok önce yazıyorum hatta bu serginin bir parçası olabileceğinizi müjdeliyorum!




"Savaş için değil, barış için kimya" konulu bir karikatür yarışması düzenliyoruz. Dereceye girenlere verilecek çeşitli ödüllere (TIK) ek olarak bence en güzel yanı seçilmiş belli sayıda eserin de farklı mekanlarda sergilenecek olması. Mekanlar için görüşmelerimiz devam etmekte, yakında onların da duyurusunu yapacağız.

Çizime yeteneğiniz varsa ve barışa en çok duyduğumuz şu yüzyılda, biz çizemeyenlerin sesi olmak  isterseniz mottomuzdan bir kuple:


"...Şimdi yaşadığımız şiddet ya da hayalini kurduğumuz barış

dolu, kimyasal silahlardan arınmış dünyayı anlatacak bir 

karikatür yarışması yapmaktır isteğimiz ve sonra bunu bir 

sergiyle herkesle paylaşmak. Bu şiddete hep birlikte maruz 

kalıyorsak, anlatılan senin hikayendir…"

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ben birinciyi merak ediyorum şimdideen :)

francesca mckennitt dedi ki...

Belli olunca buradan duyururum canım :)